Hoe werkt het ?
In de winkel kies je de producten die je graag aan wilt schaffen en plaatst deze in je mandje. Alles gevonden wat je zocht? Dan kun je je bestelling verzenden en afrekenen. Zodra je je bestelling hebt geplaatst krijg je van mij een bevestiging per mail, ik probeer deze altijd zo snel mogelijk te versturen. Na twee werkdagen nog geen bevestigingsmail ontvangen neem dan even contact met mij op. Zodra je betaling binnen is worden de gekozen producten door mij gemaakt en binnen 5 werkdag verstuurd naar het opgegeven adres.
Hoe werkt het verzenden?
Alle producten van StudioKisa passen in een envelop en worden dus standaard met brievenbuspost verzonden. Zo houden we de verzendkosten laag en hoef je ook niet thuis te zijn om je pakje in ontvangst te nemen.
Wat zijn dan de verzendkosten?
Bij bestellingen boven €35,00 (binnen Nederland) zijn de verzendkosten voor mijn rekening, bestel je voor minder dan €35,00 dan komt er €3,50 aan verzendkosten bovenop.
Buiten Nederland komen de verzendkosten op €7,50
Waarom zijn de verzendkosten buiten Nederland zo hoog?
Sinds 1 januari 2020 is het niet meer toegestaan om mijn producten als brief te versturen naar landen buiten Nederland. Sinds die datum moet ik al mijn bestellingen naar landen buiten Nederland versturen als pakketpost en de kosten van pakketpost zijn helaas een heel stuk hoger dan die van brievenbuspost waardoor ik genoodzaakt ben die door te berekenen. Ik heb ervoor gekozen alleen de zegelkosten door te berekenen en de rest van de verzendkosten voor eigen rekening te nemen. Wat nog wel mag is pakketjes in enveloppen versturen, dat blijf ik dus ook doen zodat je nog steeds niet thuis hoeft te zijn voor een zending en je dus nog steeds een feestje aantreft op je deurmat. Excuses voor het ongemak, ik ben ook niet blij met deze nieuwe regels.
Heel begrijpelijk voor slingers en traktaties; die zijn plat! Maar een muts is toch rond hoe werkt dat?
De verjaardagsmutsen van StudioKisa zijn zo ontworpen dat ze plat verstuurd kunnen worden. Door middel van een dubbelzijdige plakstrip kun je ze na ontvangst op elke gewenste maat rond plakken.
Het thema waar mijn kind gek op is staat er niet tussen?
Ik probeer in mijn webwinkel een zo gevarieerd mogelijk aanbod te bieden maar mocht je nou iets zoeken dat er niet tussen staat neem dan gerust contact met mij op (info@studiokisa.nl). Er is veel mogelijk, bij speciale wensen maak ik altijd eerst een ontwerp ter goedkeuring met een duidelijke offerte, zo weet je altijd waar je aan toe bent voordat je je bestelling plaatst.
Een ding doe ik echter nooit! Ik verwerk geen bestaande figuren in mijn ontwerpen, dit vanwege inbreuk op copyright en omdat ik het geen uitdaging vind. Een muts geïnspireerd op kan natuurlijk wel, zo heb ik al eens een kroon ontworpen geïnspireerd op Frozen.
Hoe kan ik betalen?
Betalen kan door bankoverschrijving of Ideal. Houdt er rekening mee dat elk product speciaal op bestelling wordt gemaakt. Ik ga dus ook pas aan de slag als de betaling binnen is. Betalen met Ideal is daarom de snelste en makkelijkste manier. Na het verzenden van je bestelling verschijnt het logo van Ideal in het midden van je scherm, klik hierop en je komt in de vertrouwde Ideal omgeving terecht. Vergeet niet aan het eind van je betaling op de knop voltooien te drukken zodat je zeker weet dat de betaling succesvol is verlopen.
Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?
In principe verstuur ik je bestelling binnen 5 werkdagen na betaling, duurt dat te lang? Neem dan contact met me op, zeker als je geen speciale wensen hebt en een model in de winkel hebt gevonden dat naar je zin is kan verzenden vaak een stuk sneller.
Je was het helemaal vergeten en nu heb je de muts over twee dagen al nodig?
Vaak is het mogelijk je bestelling nog op tijd te versturen, voorwaarde is dan wel dat het gewenste model op voorraad is in de webwinkel en je betaald met Ideal. Waar ik natuurlijk niet voor garant kan staan is de bezorging door PostNl, in mijn ervaring is het altijd goed gegaan, maar dat is wel voor eigen risico.
Dus heb je een spoedbestelling neem dan even contact met mij op!
Kan ik het door mij gekozen product ook als cadeau versturen naar een ander adres?
Is het gekozen product een cadeau voor iemand anders en wil je dat ik hem direct aan diegene toestuur, vermeld dan dit tweede adres onder afleveradres, wil je nog een persoonlijke boodschappen toevoegen, vermeld deze dan ook in het opmerkingenveld.
Tenslotte, Heel belangrijk!
Bestel je een gepersonaliseerd product: vermeld in het opmerkingenveld dan de naam en het cijfer dat op dat product geplaatst moet worden. Heb je gekozen voor meer dan één exemplaar, geef dan aan bij welk model je welke naam en leeftijd wilt. Bijvoorbeeld: model: trein thomas 3 en model: vlinder Sophie 5
Het is niet toegestaan tekst of foto's van deze website te kopiëren/gebruiken zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.